monitor-site-vizitka

Site - Carte de vizită

Site-ul de prezentare – este o resursă internet, compusă din circa 5-10 pagini, care conține informația de bază despre activitatea unei companii. Aici sunt descrise tipurile de activități ale întreprinderii, serviciile prestate, adresa și alte informații de contact. O dezvoltare și o creare competentă a paginii de prezentare permit companiei să își mărească gradul de popularitate și imaginea în rețea, jucând rolul unei cărți de vizită.

Ce parametri trebuie să luăm în considerare la elaborarea unui proiect?

Pentru a avea un impact pozitiv asupra vizitatorului, în primul rând reprezentantul întreprinderii trebuie să decidă conținutul informațional și designul site-ului. Informația conținută pe site, trebuie să fie scurtă, clară dar, în același timp, suficient de completă pentru un potențial client. La rândul său, un design corect se bazează pe o navigare comodă, absența trecerilor bruște de culoare, precum și o plasare adecvată a blocurilor grafice și informaționale.

Crearea site-urilor de prezentare include următoarele etape de lucru:

  • colectarea informațiilor despre activitatea companiei, ținând cont de dorințele clienților;
  • elaborarea designului paginii, coordonarea cu clientul;
  • crearea layout-ului, testarea, umplerea resursei cu informația necesară.

De asemenea, este necesar să se acorde atenție la următoarele caracteristic:

  • Pentru companie este important să fie incluse următoarele informații: denumirea companiei, data de constituire, principalele domenii de activitate, prețuri, informații de contact;
  • Designul nu trebuie să fie supraîncărcat și stereotipat, iar elaborarea personalizată constituie un factor de individualitate în rețea, precum și o recunoaștere ușoară în continuare. Din acest motiv, elaborarea site-ului trebuie să fie încredințată unui specialist.
  • Crearea unui site poate presupune o dezvoltare și o amplificare ulterioară. De exemplu, prin prezența blocurilor cu informații: ”știri”, ”noutăți” sau ”secțiunea cu informații”. Acestea vor permite să se creeze pe viitor noi pagini și, prin urmare, să se extindă resursa.

Costul unei pagini de prezentare și avantajele acesteia

Pagina web de prezentare este alegerea multor întreprinderi din Chișinău, precum și din multe alte orașe importante din lume și motivele sunt următoarele:

  • Costul. Prețul elaborării unei astfel de pagini este cel mai economic.
  • Termeni reduși de creare. Elaborarea unui site de prezentare nu necesită mult timp, însă permite crearea unui fel de filiale internet a companiei.
  • Pagina de prezentare nu necesită o asistență și o actualizare continuă a conținutului, din acest motiv poate să își îndeplinească mai mult de un an.
  • Resursa poate fi modernizată ulterior.

Pagina de prezentare este considerată cea mai economică versiune de creare site-ului unui întreprinderi. Costul de elaborare poate depinde de complexitatea graficii utilizate, de numărul de pagini, de prezența unor module suplimentare. Din acest motiv, în marea majoritate a cazurilor bugetul final este calculat individual pentru fiecare proiect în parte.

Unde poate fi comandată o pagină de prezentare la cheie?

Dezvoltarea unei pagini de prezentare – este una din activitățile companiei META. Specialiștii noștri au o experiență bogată în domeniul programării web și perfecționării sistemelor informatice. De aceea, cele mai importante întreprinderi din Moldova și zeci de companii din Europa și Statele Unite ale Americii sunt mulțumite de calitatea muncii noastre.

Pentru a solicita un site de prezentare, apăsați pe butonul corespunzător din această secțiune a site- ului nostru. În cazul în care mai aveți întrebări, solicitați să fiți contactați și specialiștii noștri vor lua legătura cu Dumneavoastră în cel mai apropiat timp.

Reveniți cu un apel
Trimiteți cererea