Metode eficiente de promovare online în Moldova

Moldova – o piață specifică din punct de vedere al marketingului online. Internetul din interiorul țăriieste dezvoltat destul de slab și se bazează preponderent pe conținutul de știri, anunțuri publicitare șisite-uri corporative. Însă acest lucru este mai degrabă un avantaj, decât un neajuns. Concurența nu preamare pentru trafic și nișele goale în rețeaua informațională a Moldovei oferă o gamă de posibilitățipentru promovarea online. În acest articol ne vom împărtăși părerea despre cele mai eficiente metodede internet-marketing din țară.

 

1. SMM.
Rețelele sociale din Moldova, ca și în toată lumea, au cel mai mare timp ecranizat printreutilizatori. Pagina corporativă a unei companii într-o rețea socială va permite nu doar să creați imagineanecesară în ochii utilizatorilor, dar și să stabiliți contactul direct cu publicul vostru țintă. În plus, rețelelesociale dispun de rețele publicitare interne, în care puteți seta anunțuri publicitare pentru publicul vizat.

2. SEO.
Crearea și optimizarea motoarelor de căutare ale unui site corporativ sunt metoda de bazăpentru atragerea traficului organic gratuit în rezultatul căutărilor. În acest context, Republica Moldova –este o piață foarte convenabilă. Din motiv că majoritatea companiilor până în prezent nu dispun de site-uri corporative, concurența pentru primele rânduri este destul de mică. Unele nișe în genere sunt goale.De aceea o optimizare SEO competentă va permite destul de rapid de scos situri-le în TOP-10 înrezultatul căutărilor.

3. Publicitatea contextuală.
Aici nivelul concurenței din segmentul online la nivel național este, deasemenea, foarte important. Costul unui clic pentru o publicitate la noi este cu mult mai scăzut decât înțările vecine, nemaivorbind despre Europa. Prin urmare primele locuri în rezultatul căutărilor șiferestrele publicitare de pe site-uri pot fi cumpărate destul de ieftin.

4. Anunțurile publicitare.
Încă o particularitate a Moldnetului. Aici anunțurile publicitare au o acoperirefoarte mare și un potențial comercial impunător. În plus, întregul public al anunțurilor publicitare esteinițial orientat asupra unei cumpărături. Achitând plasarea cu plată a publicității pe unul din anunțurilepublicitare puteți atrage tot acest public anume spre brandul dumneavoastră.

5. Publicitatea nativă pe resursele de știri.
Site-urile de știri la fel adună un public mare de utilizatori. Peele puteți plasa o noutate sau un comunicat de presă despre companie și din acest considerent putețiîmbunătăți considerabil popularitatea brandului dumneavoastră. Iar un interviu cu directorul general înedițiile tematice va mări reputația companiei în ochii clienților.

 

Nu trebuie să uităm și despre Email marketing, gestionarea reputației (SERM) și alte tipuri de publicitatecontra-plată. Strategia promovării online a unui brand și poziționarea de marketing a acestuia trebuie săse realizeze, reieșind din particularitățile afacerii și publicului țintă. Mai bine încredințați specialiștiloracest lucru, care știu cu certitudine unde poate fi găsit publicul vostru țintă, și cel mai important, cumsă-l transforme în clienții voștri permanenți.

 

Puteți obține consultanță gratuită apelând numărul de telefon 022-857-157 sau la adresa electronică sales@meta.md.

photo number 3
photo number 4
photo number 5