Crearea de site-uri web

Lucrările noastre recente
    Păreri și fapte despre compania noastră
    • Отзыв о meta.md от VERY IMPORANT LOT
    • Отзыв о meta.md от Vipfit
    • Отзыв о meta.md от LaSèche
    • Отзыв о meta.md от Dio Plus
    • Отзыв о meta.md от Indelit
    • Отзыв о meta.md от Stip
    • Отзыв о meta.md от RusVelo
    • Отзыв о meta.md от Gonvaro-con
    • 10
      ani pe piața serviciilor IT
    • 35
      profesioniști în echipă
    • 65%
      clienți ce ne-au apelat în urma recomandărilor
    • 241
      proiecte finalizate în ultimul an
    • 1020
      clienți
      din 15 țări

    Site unic cu structură individuală

    Site memorabil cu funcțional deosebit
    ce include:
    • Преимущества meta.md - design individual la cel mai înalt nivel
      design individual la cel mai înalt nivel
    • Преимущества meta.md - număr nelimitat de pagini, de orice structură
      număr nelimitat de pagini, de orice structură
    • Преимущества meta.md - set nelimitat de module la alegerea Dvs.
      set nelimitat de module la alegerea Dvs.
    • Преимущества meta.md - consultația expertului privind promovarea
      consultația expertului privind promovarea
    • Преимущества meta.md - număr nelimitat de limbi
      număr nelimitat de limbi
    • Преимущества meta.md - counter-ul vizitelor
      counter-ul vizitelor
    Obține prețul site-lui acum

    Site corporativ cu design individual

    Prezentarea continuă a companie Dvs. pe internet
    ce include:
    • Преимущества meta.md - design individual la cel mai înalt nivel
      design individual la cel mai înalt nivel
    • Преимущества meta.md - pînă la 15 pagini informative
      pînă la 15 pagini informative
    • Преимущества meta.md - 15 cele mai necesare module la alegerea Dvs.
      15 cele mai necesare module la alegerea Dvs.
    • Преимущества meta.md - consultația expertului privind promovarea
      consultația expertului privind promovarea
    • Преимущества meta.md - site în 4 limbi
      site în 4 limbi
    • Преимущества meta.md - counter-ul vizitelor
      counter-ul vizitelor
    Obține prețul site-lui acum

    Site - Carte de vizită

    Clienți noi din internet cu investiții minime
    ce include:
    • Преимущества meta.md - paletă largă de culori și texturi
      paletă largă de culori și texturi
    • Преимущества meta.md - 6 pagini la alegerea Dvs.
      6 pagini la alegerea Dvs.
    • Преимущества meta.md - module: căutare, hartă, feedback form
      module: căutare, hartă, feedback form
    • Преимущества meta.md - site în 2 limbi
      site în 2 limbi
    • Преимущества meta.md - counter-ul vizitelor
      counter-ul vizitelor
    Obține prețul site-lui acum

    Internet-magazin «Elit» cu structură unică

    Magazin de neuitat cu funcționalitate deosebită
    ce include:
    • Преимущества meta.md - design individual la cel mai înalt nivel
      design individual la cel mai înalt nivel
    • Преимущества meta.md - număr nelimitat de pagini, de orice structură
      număr nelimitat de pagini, de orice structură
    • Преимущества meta.md - set nelimitat de module, la alegerea Dvs.
      set nelimitat de module, la alegerea Dvs.
    • Преимущества meta.md - consultația expertului privind promovarea
      consultația expertului privind promovarea
    • Преимущества meta.md - adaptat pentru sincronizare cu 1C
      adaptat pentru sincronizare cu 1C
    • Преимущества meta.md - număr nelimitat de limbi
      număr nelimitat de limbi
    • Преимущества meta.md - counter-ul vizitelor
      counter-ul vizitelor
    • Преимущества meta.md - catalogul mărfurilor, coșul de cumpărături
      catalogul mărfurilor, coșul de cumpărături
    • Преимущества meta.md - principiul ”cumpărătură la un singur click”
      principiul ”cumpărătură la un singur click”
    Obține prețul site-lui acum

    Internet-magazin «Standart» cu design unic

    Magazinul non-stop al companiei Dvs. pe internet
    ce include:
    • Преимущества meta.md - design individual la nivel înalt
      design individual la nivel înalt
    • Преимущества meta.md - pînă la 15 pagini informative
      pînă la 15 pagini informative
    • Преимущества meta.md - 17 cele mai necesare module la alegere
      17 cele mai necesare module la alegere
    • Преимущества meta.md - consultația expertului privind promovarea
      consultația expertului privind promovarea
    • Преимущества meta.md - adaptat pentru sincronizarea cu 1C
      adaptat pentru sincronizarea cu 1C
    • Преимущества meta.md - site în 4 limbi
      site în 4 limbi
    • Преимущества meta.md - counter-ul vizitelor
      counter-ul vizitelor
    • Преимущества meta.md - catalogul mărfurilor, coșul de cumpărături
      catalogul mărfurilor, coșul de cumpărături
    • Преимущества meta.md - principiul ”cumpărătură printr-un singur click”
      principiul ”cumpărătură printr-un singur click”
    Obține prețul site-lui acum

    Inchirierea internet-magazinului

    Cumpărături reale pe internet cu investiții minime
    ce include:
    • Преимущества meta.md - paletă largă de culori și texturi
      paletă largă de culori și texturi
    • Преимущества meta.md - 8 pagini la alegerea Dvs.
      8 pagini la alegerea Dvs.
    • Преимущества meta.md - module: căutare, hartă, feedback form, lideri în vânzări.
      module: căutare, hartă, feedback form, lideri în vânzări.
    • Преимущества meta.md - consultația expertului privind promovarea
      consultația expertului privind promovarea
    • Преимущества meta.md - site în 2 limbi
      site în 2 limbi
    • Преимущества meta.md - counter-ul vizitelor
      counter-ul vizitelor
    • Преимущества meta.md - catalogul mărfurilor, coșul de cumpărături
      catalogul mărfurilor, coșul de cumpărături
    Obține prețul site-lui acum

    Cum funcționează

    Site-uri de orice complexitate în termeni prevăzuți

    Ne bucură ceea ce facem, și suntem siguri că veti primi și voi plăcere.

    Obține prețul site-lui acum
    • sbor+informatsii
      Colectarea și aprobarea informației
    • karandash
      Aprobarea designului paginii principale
    • karandash
      Aprobarea designului paginilor interne
    • viorstka
      Codificarea și programarea
    • testirovanie
      Testarea
    • sdacha
      Predarea proiectului clientului

    De ce noi?

    În fiecare zi ne îmbunătățim competențele
    Cum lucrează toți
    Cum lucrăm noi
    • gotovnosti
      Majorare neprevăzută a prețului
      Consecință - veți fi nevoit să plătiți pentru toate lucrări pe site, ce nu au fost discutate din start. Fie asta adăugarea modulului, introducerea conținutului sau portarea pe hosting.
    • Prețul fix pe toată durata proiectului
      Noi din start Vă oferim posibilitatea alegerii modulelor, efectuăm instruire ce ține de lucrul cu site-ul și îl portăm pe hosting. Toate acestea intră în prețul stabilit din start și nu e nevoie de alte plăți.
    • liniia_podderjki
      Termenul elaborării nu este fixat
      Consecință - prelungirea termenilor finalizării site-ului. Eșuarea planurilor ce țin de lansarea publicității și trucurilor de marketing de atracție a clienților.
    • Data finalizării proiectului e stabilită din start
      la etapa încheierii contractului, stabilim termenii finalizării tuturor stadiilor elaborării. Toate acestea se obțin datorită respectării stricte programului de producție.
    • individualinii_dizain
      Designul este elaborat fără prezența clientului
      Dvs. primiți site-ul, designul căruia nu Vă place nici vouă, nici clienților voștri.
    • Aprobăm designul împreună cu clientul
      Aprobarea are loc în oficiul nostru cu participarea designerului. Grație acestui fapt, clientul primește ceea ce și-a dorit.
    • landing
      Nu se interesează de mărirea numărului Dvs. de clienți
      Consecință - vi se vinde produsul, iar după - descurcațivă cum știți. Nimeni nu se interesează dacă site-ul vă aduce clienți, dacă este atins scopul pentru care a fost creat.
    • Creăm site-uri de tip ”Landing page”
      Scopul nostru e ca Dvs. să primiți clienți noi și să vă măriți venitul. Asta e misiunea noastră. Noi creăm site-uri de eficiență sporită de tip landing page, efectuăm A/ B testing și setăm campania de publicitate pe internet, pentru atragerea noilor clienți.
    • podderjka
      Profil de lucru îngust
      Consecință - necesitatea de a apela la mai multe companii, în cazul nevoiei interacțiunii diferitor software-urilor. Plus la toate, veți fi nevoit să fiți managerul de proiect.
    • Noi oferim o gamă largă de servicii IT
      Noi efectuăm deservire și asistență tehnică. Creăm site-uri și setăm update automatizat a întregii informații, despre produsele Dvs., pe site din programul 1C.
    • Nu răspund la apelurile și scrisorile Dvs.
      Consecință - nici un ajutor și suport. În cazul apariției unor întrebări sau dificultăți, rămâneți singur în fața problemelor
    • Linia pentru consultări e deschisă non-stop
      Veți primi răspunsuri la toate întrebările, apelurile și scrisorile. Fiecărui client îi oferim managerul său de proiect, care e disponibil mereu.
    • Nu se efectuează controlul apelurilor
      Consecință - Dvs. ați primit site-ul, dar nu știți cît de eficient lucrează acesta și cîți clienți vă aduce.
    • Implementăm sistemul CRM și calltracking
      Pentru a urmări numărul apelurilor de pe site, noi implementăm sistemul controlului apelurilor și automatizăm, la necesitate, procesul de lucru in departamentul vânzări. De asemenea, efectuăm analiza eficienței și propunem soluții pentru mărirea fluxului de clienți.
    Obține prețul site-lui acum
    Obține evaluarea gratuită a expertului

    Ultimele știri

    • 02/01/18

      Alegerea unui nume de domeniu pentru site

      Numele de domeniu este adresa după care site-ul este găsit în rețeaua Internet. De obicei, acesta este ales înainte de a comanda site-ul. În prezent sunt înregistrate peste 250 000 000 nume de domeniu, de aceea deseori este destul de dificil să găsiți un nume nou. Cu toate acestea, alegerea unui nume de domeniu pentru un site nou este necesară, iar pentru o promovare SEO de succes ar fi bine să țineți cont de câteva recomandări simple.


      LUNGIMEA NUMELUI DE DOMENIU
      Numărul maxim permis de caractere pentru un nume de domeniu este de 63, însă în unele țări acest număr ajunge până la 127 de caractere. Pentru promovarea eficientă a site-ului se recomandă să optați pentru un nume de cel mult 10 caractere. Mai mult chiar, cu cât mai scurt este numele, cu atât mai bine. Și asta din două motive: un nume scurt este mai ușor de reținut și mai ușor de tastat în bara de adrese.


      RELEVANȚA
      Ideal ar fi ca numele de domeniu să corespundă tematicii site-ului. În calitate de nume de domeniu sunt folosite, destul de des, denumirile de companii, numele proprietarului, tipurile de servicii sau mărfuri, genurile de activitate și alți factori care indică direcțiile și publicul vizat de resursă. Dacă numele pare prea lung, el poate fi redus prin metoda asociației. Pe lângă litere, puteți folosi cifre și cratima. Și, desigur, numele de domeniu nu trebuie să fie asociat cu concurența.


      SIMPLITATEA ȘI CLARITATEA
      Numele de domeniu trebuie să fie suficient de eufonic și ușor de pronunțat. Sunt ușor de reținut cuvintele folosite des, legate asociativ de tematica site-ului. Specialiștii recomandă evitarea, pe cât posibil, a literelor englezești „K” și „C”, deoarece la scrierea acestora pot apărea confuzii. În cazul cifrelor, este bine să evitați zero, care este ușor de confundat cu litera „O” mare. Dificultăți pot apărea și la transliterarea literelor rusești "ё", "ж", "й", "щ", pe care utilizatorii pe pot reda diferit în transcriere latină.


      LEGĂTURA CU O ANUMITĂ REGIUNE
      Atunci când site-ul este destinat unui public dintr-o anumită regiune sau zonă geografică, este rațional să vă înregistrați pe domeniile acestei regiuni sau zone. Această legătură cu domeniul de nivel superior îmbunătățește promovarea SEO. În cazul absenței unor astfel de restricții, numele de domeniu sunt corelate cu numele de domeniu internaționale sau tematice.

    • 25/12/17

      Elaborarea site-urilor adaptive pentru diferite dispozitive mobile

      Odată cu creșterea traficului mobil crește și necesitatea versiunii mobile a site-ului.
      Lipsa acesteia duce, de multe ori, la reducerea funcționalității, la distorsiuni vizuale, la dispariția unor părți ale conținutului textual și la alte probleme. Tocmai de aceea, în prezent, elaborarea site-urilor pentru dispozitivele mobile a devenit o reală necesitate. Versiunea mobilă a site-ului poate fi dezvoltată în una dintre cele trei variante: design responsive, design adaptiv sau versiune site separată pentru dispozitive mobile.

      DESIGNUL RESPONSIVE
      Esența acestei tehnologii constă în distribuirea uniformă a conținutului pe toată suprafața ferestrei browserului utilizat. Prelucrarea imaginii, în acest caz, este efectuată de browserul dispozitivului mobil, care întinde automat imaginea la dimensiunile necesară. Site-ul se adaptează la ecranul dispozitivului, fără a lăsa spații goale. Crearea unui design responsive este considerată mai migăloasă și mai complicată, fiind încredințată doar specialiștilor cu experiență.


      DESIGNUL ADAPTIV
      Designul adaptiv, folosit pe larg, presupune ascunderea unor blocuri, în timp ce restul conținutului își schimbă dimensiunile în corespundere cu mărimea ecranului dispozitivului folosit pentru vizualizare. În acest caz actualizarea informațiilor se simplifică, constând, în principal, în corectarea CSS și HTML. Însă trebuie să țineți cont că versiunea adaptivă folosește, de regulă, doar o parte dintre funcționalitățile unui site obișnuit pentru desktop, minimizând concomitent resursele multimedia.


      VERSIUNEA MOBILĂ A SITE-ULUI
      Pentru o versiune mobilă separată, toate elementele site-ului se execută de la zero. În acest caz utilizatorul vede o versiune „scurtată” a site-ului, însă poate fi sigur că nici un element funcțional nu va dispărea la vizualizarea resursei, indiferent de dispozitiv. Pe lângă alte avantaje, versiunile mobile dispun de adrese proprii. Datorită acestui fapt, utilizatorii au posibilitatea de a alege între versiunea desktop și cea mobilă.


      CE TIP DE SITE MOBIL ESTE MAI BUN?
      Fiecare dintre versiunile amintite mai sus are anumite particularități și avantaje. Alegerea în favoarea unei soluții poate fi făcută doar după studierea amănunțită a versiunii originale, a scopurilor ei, a sarcinilor, publicului-țintă, funcționalităților și altor factori. Apelând la timp la serviciile unei companii specializate, veți fi scutiți pe viitor de probleme legate de versiunea mobilă.

    • 19/12/17

      Ce înseamnă caietul de sarcini și de ce este nevoie de el?

      Caietul de sarcini (CS) este unul dintre cele mai importante documente în procesul de elaborare a site- urilor web. Acesta conține cerințele în baza cărora se desfășoară toate lucrările ulterioare.
      Altfel spus, caietul de sarcini reprezintă o descriere detaliată a ceea ce primește beneficiarul la finalizarea lucrărilor. Fiind o anexă obligatorie la contractul de creare a site-ului, caietul de sarcini servește drept garanție a executării lucrărilor în volumul stabilit și cu toate funcționalitățile necesare.

       

      ETAPELE DE PREGĂTIRE A CAIETULUI DE SARCINI
      Aprobarea caietului de sarcini este precedată de o serie de etape, care contribuie la o concretizare mai exactă a sarcinilor puse în fața dezvoltatorilor. Debutul lucrărilor poate fi marcat prin completarea unui brief, în cadrul căruia elaboratorul site-ului primește răspunsuri la întrebările care îl interesează. Pe baza informațiilor din brieful completat se formează oferta comercială, cu indicarea costului lucrărilor. Și doar după coordonarea costurilor începe elaborarea caietului de sarcini.


      CONȚINUTUL CAIETULUI DE SARCINI
      Indiferent de amploarea și funcționalitatea viitorului proiect de Internet, caietul de sarcini trebuie să conțină obligatoriu câteva secțiuni, printre care:
      - Informații relevante despre beneficiar;
      - Descrierea proiectului ce urmează a fi elaborat;
      - Scopurile și sarcinile viitoarei resurse;
      - Caracteristica detaliată a publicului-țintă;
      - Informații detaliate despre funcționalitatea site-ului;
      - Harta site-ului, cu indicarea tuturor secțiunilor și subsecțiunilor;
      - Descrierea tuturor paginilor și a elementelor amplasate pe acestea;
      - Informații despre conținutul textual care va fi plasat la începutul proiectului și ulterior;
      - Cerințele și preferințele privind designul viitoarei resurse de Internet;
      - Lista specificațiilor tehnice.


      ALTE ELEMENTE DE CARE SE ȚINE CONT LA ELABORAREA CAIETULUI DE SARCINI
      La completarea caietului de sarcini, o atenție deosebită trebuie acordată lipsei de ambiguitate în interpretarea tuturor elementelor și proceselor descrise. Se permite, ba chiar este salutabilă, folosirea schemelor, desenelor și altor explicații grafice. În unele cazuri, atunci când nu se încheie un contract separat pentru crearea site-ului, caietul de sarcini poate fi completat cu informații privind costul lucrărilor, modul de plată, termenul de executare a comenzii, etapele intermediare etc.

    • 12/11/17

      Ce este CMS?

      Sistemul de Management al Conținutului (eng. CMS – Content Management System) este un program pentru calculator, care oferă instrumente pentru redactarea, eliminarea și adăugarea informației pe site. Cu ajutorul acestui program este configurat meniul dinamic al unui site, al unui blog, secțiunea de știri, panoul de sondare, funcția de căutare, cartea de oaspeți și alte module.
      Practic toate fotografiile,materialele video și de text, publicate de către administratorii sau proprietarii site-ului sunt încărcate exclusiv cu ajutorul Sistemului de Management al Conținutului.
      De alegerea Sistemului de Management al Conținutului va depinde comoditatea utilizării și navigării pesite pe viitor. Există o multitudine de CMS-uri, ce se deosebesc prin funcționalitatea lor și prin metodade lucru cu site-ul.
      Vom analiza câteva din aceste Sisteme, care se bucură de mai multă popularitate.

      WordPress
      Sistemul de Management al Conținutului WordPress reprezintă suportul de funcționare a peste un sfert din toate site-urile prezente în rețea. Acest Sistem permite să gestionați cu ușurință întreg conținutul paginii web. Faptul, că inițial sistemul WordPress era o sursă deschisă, a contribuit la crearea multor șabloane și plugin-uri pentru extinderea funcționalității și facilitarea utilizării acestui sistem.

      Joomla
      Unul din cele mai populare Sisteme de Management al Conținutului, Joomla oferă posibilități ample de design și funcționalitate. Cu ajutorul acestui sistem, pot fi create site-uri de orice complexitate, fără a fi supraîncărcate de instrumente suplimentare și extensii. Sistemul este în continuă perfecționare, evident cu ajutorul utilizatorilor, ce contribuie la îmbunătățirea funcționalității și la asigurarea unui nivel înalt de securitate.

      OpenCart
      Acest tip de Sistem de Management al Conținutului este indicat pentru crearea magazinelor online. Este utilizat practic de fiecare al 15-lea magazin online. Site-urile dezvoltate cu ajutor sistemului OpenCart se deosebesc prin viteza înaltă de funcționare, prin simplitate și funcționalitatea extraordinară a produsului final.

      PrestaShop
      Sistemul PrestaShop este întrebuințat în comerțul electronic. Pe baza acestui sistem funcționează sutede mii de magazine online, ce propun mărfuri și servicii de diferite tipuri și categorii. Posibilitățile sistemului PrestaShop sunt foarte ample și acoperă întreaga gamă de funcții necesare pentru magazine online de dimensiuni mici și medii.

      CARE CMS ALEGEM?
      Fiecare din aceste Sisteme de Management al Conținutului posedă propriile caracteristici și particularități. Puteți să alegeți un anumit CMS în mod individual numai atunci când utilizarea anterioară în acest sistem a fost comodă și eficientă. În toate celelalte cazuri, tipul de CMS trebuie să fie ales de către un specialist în domeniu.